1. Надання послуг з харчування для 30-ти учасників у м. Золочеві Львівської області, а саме:
09 вересня 5 вечерь у проміжку 19:00 - 20:00
10 вересня 30 каво-перерв на 11:30 та 16:00
30 сніданків на 8:00
30 обідів на 13:30
30 вечерь на 19:00
11 вересня:
30 каво-перерв на 11:30 та 16:00
30 сніданків на 8:00
30 обідів на 13:30
30 вечерь на 19:00 12 вересня:
30 каво-перерв на 11:30 та 16:00
30 сніданків на 8:00
30 обідів на 13:30
30 вечерь на 19:00 13 вересня:
30 каво-перерв на 11:30 та 16:00
30 сніданків на 8:00
30 обідів на 13:30
30 вечерь на 19:00
14 вересня:
30 каво-перерв на 11:30 та 16:00
30 сніданків на 8:00
30 обідів на 13:30
2. Надання послуг з харчування для 1-го модератора у м. Золочеві Львівської області, а саме:
1 каво-перерва на 11:30 та 16:00
1 сніданок на 8:00
1 обід на 13:30
1 вечеря у проміжку 18:00 - 20:00
3. Надання послуг з харчування для 4-ох організаторів у м. Золочеві Львівської області, а саме:
09 вересня
4 вечері у проміжку 17:00 - 20:00
10 вересня 4 каво-перерви на 11:30 та 16:00
4 сніданки на 8:00
4 обіди на 13:30
4 вечері на 18:30
11 вересня:
4 каво-перерви на 11:30 та 16:00
4 сніданки на 8:00
4 обіди на 13:30
4 вечері на 19:00 12 вересня:
4 каво-перерви на 11:30 та 16:00
4 сніданки на 8:00
4 обіди на 13:30
4 вечері на 19:00 13 вересня:
4 каво-перерви на 11:30 та 16:00
4 сніданки на 8:00
4 обіди на 13:30
4 вечері на 19:00
14 вересня:
4 каво-перерви на 11:30 та 16:00
4 сніданки на 8:00
4 обіди на 13:30
3. «Організація логістичного супроводу (доїзд до місця проведення заходу)»
Завданням стане:
● Забезпечення компенсації витрат доїзду для 24 учасників і 1 модератора до м. Золочева та назад. Учасники будуть добиратись з різних регіонів України;
● Планова середня вартість витрат на 1 учасника 5-денного молодіжного обміну в обидва боки складатиме _2075 грн.
● Допускаються квитки на потяг (купе, Інтерсіті 2 клас) або автобус /маршрутне таксі;
● До звіту має бути додано копії проїзних документів в обидва боки та копії відомостей по компенсації квитків учасникам, копії квитків, паспорту та коду.
Здійснення робіт планується на 09-10 та 14 вересня 2024 року.
Вимоги до виконавців:
● доступ до укриття на території готелю, де проживатимуть учасники, чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності;
● наявність раннього (з 6:00 ранку) та пізнього заселення;
● харчування з можливістю врахування індивідуальних особливостей;
● запропоноване меню харчування;
● поселення всіх учасників обміну, що потребують поселення.
Критерії відбору:
● вартість послуг;
● відстань від готелю до об’єкту відновлення (800 м і менше – 25 балів; від 800-5 км – 15 балів; від 5-10 км – 10 бали, більше 10 км – 0 балів)
● доступ до укриття (на території готелю – 25 балів; від 30-500 м – 10 балів; 500-800 м – 5 балів; більше 800 м – 0 балів)
● відстань від точки харчування до об’єкту поселення учасників (у ресторані готелю – 20 балів; від 30-200 м – 15 балів; 200-1000 м – 10 балів; від 1000-1500 м – 5 балів; від 1500 м і більше – 0 балів).
|