вул. Шашкевича Маркіяна, буд. 22

(03265)42322

(03265)42376

mail@zlmr.gov.ua

  • foto winter 1
  • castle 2
  • 20230505 125501
  • 20230505 130318
  • 1020230505 150059

УКPАЇНА

ЗОЛОЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ХХХVІІІ СЕСІЯ VIІI СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

02.03.2023 № 2766

Про затвердження Порядку списання

об’єктів комунальної власності

Золочівської міської ради

Золочівського району Львівської області

         Керуючись ст. ст. 24, 75-78 Господарського кодексу України, ст. ст. 169, 172, 182, 327 Цивільного кодексу України, Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 № 1314 «Про затвердження порядку списання об’єктів державної власності» зі змінами, з урахуванням п. 3 Розділу І Порядку складання типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.09.2016 року № 818, з метою встановлення єдиних вимог до порядку списання комунального майна Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області, враховуючи рекомендації постійних комісій міської ради, діючи відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 26, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада -

В И Р І Ш И Л А :

  1. Затвердити Порядок списання об’єктів комунальної власності Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області  (Додаток 1).
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань інфраструктури, комунальної власності і комунального господарства, управління майном громади (голова комісії Саламак В.М.)

 

Міський голова                              (підпис)                        Ігор ГРИНЬКІВ

Додаток 1

до рішення сесії

Золочівської міської ради

Золочівського району Львівської області

від 02.03.2023р. № 2766

 

ПОРЯДОК

СПИСАННЯ ОБ’ЄКТІВ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

  1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА

 

1.1 Цей Порядок визначає механізм списання об’єктів комунальної власності Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області (далі – міської ради), якими є матеріальні активи, що відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами), іншими необоротними матеріальними активами та об’єкти незавершеного будівництва (незавершені капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи), непридатних для подальшого використання, пошкоджених внаслідок аварії чи стихійного лиха, форс-мажорних обставин (за умови, що відновлення їх є неможливим або економічно недоцільним і вони не можуть бути реалізовані), виявлених в результаті інвентаризації як недостача (далі – майно), що перебувають на балансі Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області, а також закріплені на праві господарського відання або оперативного управління та перебувають на балансі комунальних підприємств, установ, закладів та інших юридичних осіб, заснованих на комунальній власності міської ради (далі суб’єкти господарювання).

1.2. Терміни, які використовуються у цьому Порядку, вживаються у значенні, наведеному в законодавчих актах, що регулюють питання правового режиму власності відповідного майна та питання управління майном, його оцінки та бухгалтерського обліку.

1.3. Дія цього Порядку поширюється на майно комунальної власності:

-        що перебуває на балансі міської ради;

-        закріплене на праві господарського відання або оперативного управління за закладами, установами, підприємствами та організаціями, засновником (власником) яких є міська рада;

-        яке перебуває у користуванні інших фізичних або юридичних осіб на підставах, визначених законом;

- що перебуває на балансі закладів, установ, підприємств та організацій, засновником (власником) яких є міська рада.

1.4. Дія Порядку не поширюється на майно, порядок списання якого визначається окремими законами (об’єкти житлового фонду та об’єкти цивільної оборони, індивідуально визначеного нерухомого майна, об'єктів незавершеного будівництва та законсервованих об'єктів, що підлягають приватизації, відчуження яких регулюється Законом України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)», інших законів та нормативно-правових актів з приватизації майна, на яке відповідно до діючого законодавства України встановлена заборона на відчуження (застава, податкова застава, накладення арешту тощо).

  1. ПОРЯДОК СПИСАННЯ МАЙНА

2.1. Списанню підлягає комунальне майно, що не може бути в установленому порядку відчужене, безоплатно передане комунальним підприємствам, установам чи організаціям та щодо якого не можуть бути застосовані інші способи управління (або їх застосування може бути економічно недоцільне), у разі, коли таке майно:

1) морально застаріле чи фізично зношене, непридатне для подальшого використання суб’єктом господарювання та відновлення якого є економічно недоцільним (у тому числі у зв’язку з будівництвом, реконструкцією та технічним переоснащенням);

2) пошкоджене внаслідок аварії чи стихійного лиха, форс-мажорних обставин (за умови, що відновлення його є економічно недоцільним);

         3) виявлене в результаті інвентаризації як нестача.

Майно, виявлене в результаті інвентаризації як нестача, списується з подальшим його відображенням в бухгалтерському обліку в порядку, встановленому Міністерством фінансів України. При цьому списання майна, виявленого в результаті інвентаризації як нестача, здійснюється після відшкодування його вартості, крім випадків, коли здійснити таке відшкодування неможливо.

Суб’єкти господарювання, на балансі яких перебуває майно, первісна (переоцінена) вартість якого становить більш як 18 тис. гривень та яке не використовується, у тому числі морально застаріле та фізично зношене, подають щомісяця до 10 числа інформацію про таке майно суб’єктам управління або засновнику/власнику суб’єкта господарювання.

Суб’єкт правління з метою ефективного використання та безоплатної передачі такого майна іншим суб’єктам господарювання, що належать до сфери його управління, або іншим суб’єктам управління оприлюднює отриману інформацію на власному офіційному веб-сайті.

Відсутність протягом 30 робочих днів з дня оприлюднення
інформації стосовно морально застарілого та фізично зношеного майна пропозицій щодо його передачі може використовуватися під час здійснення списання такого майна як підтвердження неможливості його безоплатної передачі в установленому порядку.

Майно, виявлене як нестача, внаслідок крадіжки списується після отримання рішення про притягнення винної особи до кримінальної відповідальності чи закриття кримінального провадження.

  1. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО СПИСАННЯ МАЙНА

 

3.1. Списання комунального майна здійснюється суб’єктом господарювання, на балансі якого перебуває таке майно, на підставі прийнятого міською радою рішення про надання згоди на його списання, крім випадків, передбачених п. 3.4. цього Порядку.

3.2. Списання майна здійснюється за умови врахування особливостей правового режиму майна, наявності встановлених законодавчими актами обтяжень чи обмежень щодо розпорядження майном (крім випадків, коли встановлено заборону розпорядження майном).

3.3. Рішення про надання згоди на списання нерухомого майна,
об’єктів незавершеного будівництва (незавершених капітальних
інвестицій в необоротні матеріальні активи) приймається міською радою.

3.4. Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), крім нерухомого майна, об’єктів незавершеного будівництва (незавершених капітальних інвестицій у необоротні матеріальні активи), інших необоротних   матеріальних активів суб’єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 50 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб’єкта, з подальшим затвердженням такого рішення виконавчим комітетом.

3.5. З метою отримання згоди на списання комунального майна суб’єкт господарювання подає до міської ради, разом із зверненням про списання майна такі документи:

1) копію розпорядчого документу керівника суб’єкта господарювання про створення комісії зі списання майна;

2) підписане керівником суб’єкта господарювання техніко-економічне обґрунтування необхідності списання майна, в якому містяться розрахунки та/або інша інформація про очікуваний фінансовий результат списання майна та про те, як воно вплине на фінансовий план (для комунальних підприємств, для яких передбачена обов’язкова наявність фінансового плану), напрями використання коштів, які передбачається одержати в результаті списання, а також інформацію про вплив списання майна на цілісність майнового комплексу і провадження суб’єктом господарювання виробничої та іншої діяльності;

3) відомості про майно, що пропонується списати за даними бухгалтерського обліку (крім об'єктів незавершеного будівництва)  (Додаток 1);

4) акт інвентаризації майна, що пропонується до списання, (Додаток 2);

5) акт технічного стану майна, затверджений керівником суб'єкта господарювання (не подається у разі списання майна, виявленого в результаті інвентаризації як нестача);

6) відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, що пропонується списати (разом з відповідними підтвердними документами);

7) відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нерухоме майно, із зазначенням напрямів подальшого використання земельних ділянок, які вивільняються, а також копії відповідних підтвердних документів;

8) інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна (при списанні будівель та споруд капітального будівництва);

9) копію інвентарної справи (при списанні будівель та споруд капітального будівництва);

10) відомості про об'єкти незавершеного будівництва, а саме: дата початку і припинення будівництва, затверджена загальна вартість, вартість робіт, виконаних станом на дату припинення будівництва (ким і коли затверджено завдання на проектування, загальна кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт, кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт, виконаних до їх припинення, стадії виконання робіт);

11) копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (при списанні рухомого складу, транспортного та технологічного засобів);

12) фотоматеріали (у разі списання будівель та споруд капітального будівництва, рухомого складу, транспортного, технологічного засобів, малих архітектурних форм тощо) з печаткою та підписом керівника суб'єкта господарювання на звороті;

13) копію документа про ДТП та пояснення причин її виникнення, вжиття заходів до винних осіб стосовно відшкодування збитків (у разі списання майна, яке вибуло внаслідок ДТП);

14) висновок спеціалізованого суб'єкта господарювання, який у випадках, визначених законодавством, повинен мати відповідну ліцензію, про неможливість подальшого використання майна;

15) копії установчих документів, ліцензії спеціалізованого суб'єкта господарювання, який надав висновок про неможливість подальшого використання майна, завірені суб'єктом господарювання.

3.5. У разі потреби міська рада може запитувати від суб’єкта господарювання додаткові документи, необхідні для прийняття рішення про надання згоди на списання майна (технічні паспорти, судові документи, витяги з реєстрів, висновки спеціалізованих організацій, договори тощо).

3.6. Рішення про надання чи відмову в наданні згоди на списання
майна приймається міською радою. Рішення про надання згоди на списання майна оформлюється у формі розпорядчого акта, а про відмову в наданні такої згоди - у формі листа.

3.7. Рішення про відмову в наданні згоди на списання майна приймається у разі, коли:

1) майно не відповідає вимогам, визначеним у пункті 2.1 цього Порядку;

2) міська рада визначила інші шляхи використання майна, що пропонується до списання;

3) суб'єкт господарювання подав передбачені цим Порядком документи з порушенням установлених вимог, а також коли в документах міською радою виявлено суперечності;

4) у техніко-економічному обґрунтуванні доцільності списання майна відсутні економічні та/або технічні розрахунки, що підтверджують необхідність списання майна (у тому числі визначення впливу списання майна на цілісність майнового комплексу і провадження виробничої та іншої діяльності);

5) відповідно до законодавства заборонено розпорядження майном.

3.8. Для розгляду документів, підготовки пропозицій щодо списання майна розпорядженням міського голови може бути утворено комісію з питань списання майна. До складу комісії залучаються посадові особи відділу управління майном комунальної власності та відділу фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку міської ради. У разі потреби комісія з питань списання майна може провести додатковий огляд майна, що пропонується до списання.

  1. УТВОРЕННЯ СУБ’ЄКТОМ ГОСПОДАРЮВАННЯ КОМІСІЇ ЗІ СПИСАННЯ МАЙНА, ЇЇ ЗАВДАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ

 

4.1. Для встановлення факту непридатності майна і неможливості та /або неефективності проведення його відновного ремонту чи неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення документів на списання майна суб’єктом господарювання утворюється комісія із списання майна (далі - Комісія).

4.2. Склад Комісії затверджується розпорядчим актом за підписом керівника суб’єкта господарювання.

4.3. Для встановлення факту непридатності використання майна, що перебуває під наглядом уповноважених органів державного нагляду/контролю (інспекцій, служб тощо), суб’єкт господарювання залучає для участі в роботі комісії представника відповідного органу або його територіального підрозділу. Такий представник підписує акт про списання майна або передає комісії свій письмовий висновок, що додається до акту.

4.4. У разі потреби та/або необхідності врахування галузевих особливостей списання майна суб’єкти господарювання можуть залучати для участі в роботі комісії фахівців відповідних центральних і місцевих органів виконавчої влади, правоохоронних органів тощо (за згодою).

4.5. Під час списання нерухомого майна, об’єктів незавершеного будівництва (незавершених капітальних інвестицій в необоротні матеріальні активи) до складу комісії суб’єкта господарювання в обов’язковому порядку включаються уповноважені представники міської ради.

Для включення такого представника до складу Комісії керівник суб’єкта господарювання скеровує письмове звернення на ім’я міського голови.

4.6. У разі порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство, міська рада, керівник суб'єкта господарювання або арбітражний керуючий утворює комісію, до складу якої включаються голова комісії - керівник суб'єкта господарювання або арбітражний керуючий та члени комісії, визначені у пунктах 4.1. – 4.5. цього Порядку.

4.7. Комісія:

1) проводить в установленому законодавством порядку інвентаризацію майна, що пропонується до списання, та за її результатами складає відповідний акт;

2) проводить огляд майна з використанням необхідної технічної документації (технічних паспортів, поверхових планів, відомостей про дефекти тощо), а також даних бухгалтерського обліку;

3) визначає економічну (технічну) доцільність чи недоцільність відновлення та/або подальшого використання майна і вносить відповідні пропозиції;

4) встановлює конкретні причини списання майна (моральна застарілість чи фізична зношеність, непридатність для подальшого використання суб'єктом господарювання, зокрема у зв'язку з будівництвом, розширенням, реконструкцією і технічним переоснащенням, або пошкодження внаслідок аварії та стихійного лиха та неможливість відновлення, або виявлення його в результаті інвентаризації як нестачі);

5) визначає можливості використання окремих вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів об'єкта, що підлягає списанню;

6) здійснює контроль за вилученням з майна, що підлягає списанню, придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, а також вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, визначає їх кількість, вагу та контролює здачу на склад і оприбуткування на відповідних балансових рахунках;

7) складає відповідно до законодавства акти на списання майна за встановленою типовою формою.

4.8. За результатами роботи складається протокол засідання Комісії, до якого додаються:

1) акт інвентаризації майна, що пропонується до списання;

2) акт технічного стану майна, що пропонується до списання (не додаються у разі списання майна, виявленого в результаті інвентаризації як нестача).

В акті технічного стану майна зазначаються рік виготовлення (будівництва) майна, дата введення в експлуатацію, обсяг проведеної роботи з модернізації, модифікації, добудови, дообладнання і реконструкції, стан основних частин, деталей і вузлів, конструктивних елементів.

3) акти на списання майна. В акті на списання майна детально зазначаються причини його списання та робиться висновок про економічну (технічну) недоцільність та/або неможливість відновлення майна. У разі списання майна, пошкодженого внаслідок аварії чи стихійного лиха, до акту на його списання додається належним чином завірена копія акту про аварію, в якій зазначаються причини, що призвели до неї.

4) інші документи (копія акту про аварію, висновки відповідних інспекцій, державних органів тощо (за наявності).

4.9. У протоколі засідання комісії зазначаються пропозиції щодо шляхів використання майна, списання якого за висновками комісії є недоцільним, заходи з відшкодування вартості майна, в результаті інвентаризації якого виявлена нестача, чи розукомплектованого.

4.10. Протокол засідання комісії підписується всіма членами комісії. У разі незгоди з рішенням комісії її члени мають право викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

4.11. Протокол засідання комісії, акт інвентаризації, акти на списання майна та технічного стану затверджуються керівником суб’єкта господарювання.

4.12. Керівник суб’єкта господарювання та члени Комісії несуть персональну відповідальність за подання достовірних відомостей та документів, передбачених цим Порядком.

  1. СПИСАННЯ МАЙНА, ЩО ПЕРЕБУВАЄ НА БАЛАНСІ ГОСПОДАРСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ І НЕ УВІЙШЛО ДО ЇХ СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ

 

5.1. Списання майна, що перебуває на балансі господарських
організацій і не увійшло до їх статутного капіталу (у тому числі у
процедурах банкрутства), здійснюється з ініціативи господарської організації, якою обліковується таке майно, чи міської ради. Списання такого майна здійснюється за рішенням міської ради з урахуванням наявних договірних зобов’язань щодо такого майна.

5.2. Господарською організацією в обов'язковому порядку включаються до складу комісії представники міської ради та
інші фахівці, залучені міською радою відповідно до п. 4.4.

5.3. Для отримання згоди на списання майна господарська
організація подає міській раді разом із зверненням документи, зазначені у              п. 3.5.

5.4. Прийняття міською радою рішення про надання згоди
на списання майна є підставою для укладення між міською радою та господарською організацією договору про списання майна з визначенням умов його списання, проект якого міська рада надсилає протягом трьох робочих днів господарській організації. Форма договору про списання майна затверджується міською радою (Додаток 3).

5.5. Міська рада здійснює контроль за виконанням умов договору про списання майна, а у разі їх порушення вживає відповідних заходів та приймає згідно із законодавством відповідне рішення щодо використання оборотних та необоротних активів, отриманих в результаті списання майна.

  1. МЕХАНІЗМ СПИСАННЯ МАЙНА

6.1. Розбирання та демонтаж майна, що пропонується до списання, проводиться тільки після прийняття відповідного рішення міської ради про надання згоди на списання комунального майна відповідно до цього Порядку (крім випадків пошкодження майна внаслідок аварії чи стихійного лиха).

6.2. Розбирання, демонтаж та списання майна, а також відображення на рахунках бухгалтерського обліку фактів проведення відповідних господарських операцій згідно з цим Порядком забезпечується безпосередньо суб’єктом господарювання, на балансі якого перебуває майно.

6.3. Усі вузли, деталі, матеріали та агрегати розібраного та демонтованого обладнання, придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріали, отримані в результаті списання майна, оприбутковуються з відображенням на рахунках бухгалтерського обліку запасів. Отримані в результаті списання майна основні засоби оприбутковуються з відображенням на рахунках бухгалтерського обліку основних засобів. Непридатні для використання вузли, деталі, матеріали та агрегати оприбутковуються як вторинна сировина (металобрухт тощо).

6.4. Оцінка придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, отриманих в результаті списання майна, проводиться відповідно до законодавства.

6.5. Вилучені після демонтажу та розбирання майна вузли, деталі, матеріали та агрегати, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, підлягають здачі суб’єктам господарювання, які провадять діяльність із збирання та первинної обробки брухту і відходів дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння на підставі ліцензій, одержаних відповідно до вимог чинного законодавства України.

6.6. Забороняється знищувати, здавати в брухт з кольорових і чорних металів техніку, апаратуру, прилади та інші вироби, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, без попереднього їх вилучення та одночасного оприбуткування придатних для подальшого використання деталей.

6.7. Кошти, що надійшли в результаті списання майна, спрямовуються відповідно до вимог чинного законодавства.

Кошти, що надійшли в результаті списання майна, що перебуває на балансі суб’єктів господарювання, і не увійшло до їх статутного капіталу, зараховуються до місцевого бюджету за вирахуванням коштів, які спрямовуються на компенсацію витрат господарських організацій на списання такого майна (якщо інше не встановлено законодавством або   відповідним договором). Сума витрат господарських організацій на списання майна, яка підлягає компенсації, визначається на підставі поданого міській раді кошторису щодо таких витрат з відповідними обґрунтуваннями, розрахунками та підтвердними документами, за умови її погодження із міською радою та включення до умов договору про списання майна.

Господарська організація має право на викуп оборотних та
необоротних активів, іншого майна, отриманих у результаті списання
майна, що перебувало на її балансі (обліку), відповідно Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна".

6.8. Суб’єкти господарювання, на балансі яких перебувало майно, подають міській раді у місячний строк після закінчення процедури розбирання, демонтажу та оприбуткування звіт про списання майна (Додаток 4).

У разі наявності зауважень до звіту міська рада повертає цей звіт суб'єкту господарювання для врахування зауважень та подання протягом 10-ти робочих днів звіту для нового розгляду.

6.9. Процедура списання майна вважається закінченою з моменту затвердження міською радою звіту про списання майна.

6.10. Керівник суб'єкта господарювання та члени комісії забезпечують згідно із законодавством подання міській раді достовірних матеріалів, передбачених цим Порядком.

6.11. Керівник суб’єкта господарювання організовує та забезпечує дотримання процедури списання майна відповідно до цього Порядку.

6.12. Міська рада забезпечує відповідно до законодавства здійснення контролю за дотриманням вимог цього Порядку та цільовим використанням коштів.

Секретар ради                                (підпис)                       Олег СИДОРОВИЧ

Додаток 1 до Порядку

     

ЗАТВЕРДЖУЮ

___________________________________

(посада керівника суб’єкта господарювання)

____________         _________________________
(підпис)                   (ініціали та прізвище)

«____» ___________________20__ року

       

ВІДОМІСТЬ

про об’єкти комунальної власності, що пропонуються до списання станом на ___ ____________ 20__ р.

Поряд-

ковий номер

Найменування об’єкта

Рік випуску/

дата введення в експлуа

тацію

Номер об’єкта

Інформація про прове-

дення модер-

нізації, моди-фікації, добудови,

реконструкції

Вартість здійснених капіталь-них інвестицій, грн.

Первіс-на (перео-цінена) вар-тість,

грн.

Сума нарахо-ваного зносу,

грн.

Балансо-ва (залиш-кова) вартість,

грн

Лікві-дацій-на вар-тість,

грн

Інвентар-ний (номенклатурний)

Заводсь-кий

Паспорт-ний

1

                     

2

                     
 

РАЗОМ:

х

х

х

х

х

х

       

Усього: _____ об’єктів.

Дані про дорогоцінні метали_____________________________________________________________________________
                                                                   (подаються у разі їх наявності за кожним об’єктом)

Головний бухгалтер        _____________        ______________________
                                                                (підпис)                               (ініціали та прізвище)

Додаток 2 до Порядку

   

ЗАТВЕРДЖУЮ

__________________________________________

(посада керівника суб’єкта господарювання)

____________         _________________________
(підпис)                   (ініціали та прізвище)

«____» ___________________20__ року

     

АКТ
інвентаризації об’єктів комунальної власності,
що пропонуються до списання
___________________________________________________________________________________________________________________
(найменування суб’єкта господарювання та його місцезнаходження (цеху, дільниці тощо), де проводилась інвентаризація)

На підставі наказу (розпорядження) від __ _______ 20__р. № __
комісією у складі _____________________________________________________________________________________________________
                                                                        (посада, прізвище та ініціали членів комісії)                   

проведено інвентаризацію об’єктів комунальної власності, що пропонуються до списання і відображаються на субрахунку № ___
станом на ___ ___________ 20__ р.
Інвентаризацію розпочато ___ ___________ 20__ р.
Інвентаризацію закінчено ___ ___________ 20__ р.

Під час проведення інвентаризації встановлено таке:

Поряд-

ковий

номер

Найменування об’єкта

Рік випуску/

дата введення в експлу-

атацію

Номер об’єкта

Станом на _20__ року

При-

мітка

Інвен-

тарний (номенклатурний)

Завод-

ський

Паспорт-ний

Фактично виявлено

За даними бухгалтерського обліку

Кіль-

кість

Первісна вартість,

грн.

Кіль-

кість

Первісна вартість,

грн.

                     
 

РАЗОМ:

                 

Усього

Усього за актом: __________________________________________________________________________
                                                             (цифрами і словами)

1) загальна кількість об’єктів (фактично)         _________________________________________________

                                                                                                                              (цифрами і словами)

2) на суму, гривень (фактично)  ____________________________________________________________

                                                                                                                                (цифрами і словами)

Голова комісії: _______________________      __________________           __________________________

                                      (посада)                                                (підпис)                                              (ініціали та прізвище)

Члени комісії: _______________________        __________________           __________________________

                                (посада)                                                           (підпис)                                               (ініціали та прізвище)

                       _______________________       __________________           __________________________

                                       (посада)                                               (підпис)                                               (ініціали та прізвище)

                        _______________________        __________________           __________________________

                                       (посада)                                               (підпис)                                               (ініціали та прізвище)

Додаток 4 до Порядку

     

ЗАТВЕРДЖУЮ

__________________________________________

(посада керівника суб’єкта господарювання)

____________         _________________________
(підпис)                   (ініціали та прізвище)

«____» ___________________20__ року

 
     
 

(місцезнаходження суб'єкта господарювання)

_______________________________________________________________________________________

(місцезнаходження суб'єкта господарювання)

 
 

(ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

 
         

ЗВІТ

про списання майна

                                   

Поряд-ковий номер

Найменування об'єкта

Рік випуску (побудо-ви) / дата введення в експ-луатацію

Інвен-
тарний
номер

Завод-
ський номер

Витрати на списан-ня об'єкта, гривень

Оприбутковано в результаті списання

Отримано коштів в результаті реалізації матеріалів, сировини тощо

Напрями викори-стання коштів

Доку-менти, що підт-верджу-ють отрима-ння коштів

придатних вузлів, агрегатів

матеріалів

сировини

основних засобів

загальна вартість,

гривень

кількість

вартість, гривень

кількість

вартість,

гри-вень

кількість

вартість,

гривень

кількість

вартість, гривень

                                   

Усього

                                 
                                               

Голова комісії: _______________________      __________________           __________________________

                                         (посада)                                                             (підпис)                                               (ініціали та прізвище)

Члени комісії: _______________________        __________________           __________________________

                                            (посада)                                                          (підпис)                                               (ініціали та прізвище)

                                ___________________________       _____________________              _             _______________________________

                                            (посада)                                                          (підпис)                                               (ініціали та прізвище)

 

Додаток 3 до Порядку

                                                                                                  

ДОГОВІР N ___
           ПРО СПИСАННЯ ОБ’ЄКТІВ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

м. Золочів                   "___" ______________ ____ р.
                           

Золочівська міська рада Золочівського району Львівської області, далі – Орган управління, в особі міського голови м. Золочева _______________________, що діє на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з однієї сторони, та __________________________________________________________, далі – Балансоутримувач, в особі _______________________________________, що діє на підставі Статуту (Положення), з другої сторони, уклали цей Договір відповідно до Порядку списання   об'єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 N 1314, далі - Порядок, про нижченаведене.

  1. МЕТА ДОГОВОРУ

     1.1. Предметом цього Договору є вилучення Балансоутримувачем комунального майна, що не ввійшло до статутного капіталу Балансоутримувача в процесі приватизації (корпоратизації), але перебуває на його балансі та визначене у п. 1.2 цього Договору ( далі – Майно), шляхом його списання у спосіб та на умовах, передбачених Порядком та цим Договором.

     1.2. Перелік Майна, яке підлягає списанню відповідно до цього
Договору (або визначається згідно з додатком, який є невід'ємною частиною Договору):

1 ______________________________________________________________,
2. _____________________________________________________________,
3. ______________________________________________________________

  1. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

     2.1. Орган управління надає згоду Балансоутримувачу на списання Майна відповідно до рішення Орган управління від __________№____.

     2.2. При списанні Майна Балансоутримувач забезпечує дотримання вимог Порядку, цього Договору та інших нормативно-правових актів.

     2.3. Балансоутримувач забезпечує за власні кошти проведення незалежної оцінки придатних деталей, вузлів, агрегатів, матеріалів, сировини, вилучених із Майна після його демонтажу та розбирання, а також вторинної сировини відповідно до нормативно-правових актів з оцінки майна та надає Органу управління звіт про оцінку майна та рецензію до нього.

     2.4. За результатами рецензування звіту про оцінку майна Балансоутримувач   зобов'язаний оприбуткувати за вартістю, зазначеною у висновку про вартість майна, всі деталі, вузли й агрегати розібраного та демонтованого обладнання, які придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріали та сировину, отримані від розбирання та демонтажу Майна, з відображенням на відповідних рахунках бухгалтерського обліку.

     Непридатні для використання вузли, деталі, матеріали та агрегати Балансоутримувач оприбутковує як вторинну сировину за вартістю, зазначеною у висновку про вартість майна.

     2.5. Вилучені після демонтажу Майна деталі і вузли, що містять дорогоцінні метали та дорогоцінне каміння, підлягають здачі Балансоутримувачем суб'єктам господарювання, які здійснюють діяльність із збирання та первинної обробки брухту і відходів дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння на підставі ліцензій, одержаних відповідно до вимог Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності".

     Балансоутримувач надає Органу управління документи, які підтверджують здачу деталей і вузлів, що містять дорогоцінні метали та дорогоцінне каміння.

     2.6. Балансоутримувач несе відповідальність за збереження оприбуткованих деталей, вузлів і агрегатів розібраного та демонтованого обладнання, які придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріалів та сировини, отриманих від розбирання та демонтажу Майна.

     2.7. Усі деталі, вузли й агрегати розібраного та демонтованого обладнання, які придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріали, сировина, отримані в результаті списання Майна, є комунальною власністю і можуть використовуватися відповідно до чинного
законодавства на умовах, визначених Органом управління.

     2.8. У разі незабезпечення Балансоутримувачем збереження майна (втрати майна, зазначеного у п. 2.6) Балансоутримувач відшкодовує збитки у порядку, встановленому чинним законодавством.

     2.9. Балансоутримувач у місячний термін (за згодою Органу управління термін може бути продовжено) забезпечує здачу вторинної сировини організаціям, на які покладено збір такої сировини, за вартістю не меншою ніж вартість, визначена відповідно до п. 2.4 цього Договору.

     2.10. Балансоутримувач   подає Органу управління у встановлені   Порядком   строки   звіт   про списання Майна (за встановленою формою).

     2.11. Балансоутримувач зобов'язаний   повідомляти   Органу управління на його вимогу всі відомості про виконання цього Договору.

  1. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

     3.1. Балансоутримувач протягом 10 банківських днів (із дати отримання коштів на свій рахунок) здійснює перерахування (на відповідні рахунки Державного казначейства) грошових коштів, отриманих відповідно до пунктів 2.5, 2.9 цього Договору.

     3.2. За несвоєчасне перерахування грошових коштів Балансоутримувач сплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку   України (яка діяла у період, за який сплачується пеня) від несплаченої суми, розрахованої за кожний день прострочення платежу.

     3.3. Балансоутримувач протягом 5 робочих днів (від дати перерахування)   надає Суб'єкту управління документи, які підтверджують перерахування ним коштів відповідно до пунктів 3.1., 3.2. цього Договору.

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

     4.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за Договором сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

     4.2. У разі порушення Балансоутримувачем умов списання Майна відповідно до цього Договору Орган управління залишає за собою право призупинити проведення списання Майна.

  1. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

     5.1. Усі спори, які виникають між Сторонами стосовно виконання цього Договору, вирішуються в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

  1. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

     6.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, діє до моменту виконання Балансоутримувачем умов цього Договору та подання Органу управління звіту про списання Майна (за умови відсутності зауважень до наданого звіту).

     6.2. Договір припиняється на загальних підставах припинення договору.

     6.3. Усі зміни та доповнення до Договору є його невід'ємною частиною за   умови їх належного оформлення та підписання уповноваженими на те представниками Сторін.

     6.4. Сторони не несуть відповідальності за невиконання умов цього Договору при виникненні форс-мажорних обставин, а саме: повенях, землетрусах, пожежах, а також змінах законодавства, на підставі якого було укладено даний договір.

     Строк виконання зобов'язань сторін за цим Договором продовжується на строк дії форс-мажорних обставин.

  1. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ
       РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН

Орган Управління                                                             Балансоутримувач                

Золочівська міська рада

Золочівського району

Львівської області

____________________                                 _________________