вул. Шашкевича Маркіяна, буд. 22

(03265)42322

(03265)42376

mail@zlmr.gov.ua

  • foto winter 1
  • castle 2
  • 20230505 125501
  • 20230505 130318
  • 1020230505 150059

Види товарів

Канцелярія для проведення обміну

Опис

Благодійна організація «Благодійний фонд «Золочів відроджений» оголошує тендер для закупівлі канцелярії для проведення обміну в межах програми залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA». Програму впроваджує Міністерство молоді та спорту України, Всеукраїнський молодіжний центр, UNDP в Україні у партнерстві з ГО «Молодіжний центр Волині» за фінансування урядів Данії та Японії. 

Опис очікуваних послуг:

Вимоги до учасників тендеру:

  • Товар постачається однією партією до 30.08.2024 та відповідає якісним характеристикам.
  • Доставка здійснюється за адресою:_ 80700, Львівська обл., Золочівський район, місто Золочів, вул. Чорновола В., будинок 1 за рахунок Постачальника або включена у ціну товару, в тому числі послуги завантаження/розвантаження
  • Постачальник несе відповідальність за доставку неушкодженого товару на обумовлену вище адресу. Упакування для безпечного перевезення має бути включено у ціну товару або здійснено за рахунок постачальника
  • Постачальник гарантує, що Товар, який підлягає постачанню за цим Договором, належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього Товару не порушено.

Критерії відбору виконавця:

  1. 1. Повна відповідність вимогах прописаним у Технічному завдання (див. пункт вище)
  2. Цінова пропозиція

Пакет документів для подачі:

  1. Реєстраційні документи ФОП (Витяг з реєстру платника єдиного податку з відповідним КВЕД та виписка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України) або юридичної особи (Довідку про реєстрацію платника податків, Виписка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України )
  2. Документ з калькуляцією на товари.
  3. Гарантійний лист-згода до виконання поставлених вимог (з підписом та печаткою СПД)

Тендерні пропозиції та скановані документи повинні бути відправлені в електронному вигляді на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (з темою «Закупівля матеріалів для косметичного ремонту»).

Термін подачі: 23 серпня 2024 року. Заявки, надані пізніше, розглядатися не будуть.

Контактна інформація: Наталія Гарцула, Моб.тел.: +38 0962711620 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Специфікація. Канцелярія для проведення обміну

Додаток 1

Найменування матеріалу

Од./вим.

К-сть

1

Холсти (Полотно на підрамнику 40*50см)

шт

32

2

Набір акрилових фарб 24 кольори 20 мл «Rosa Talent»,матові

уп

16

3

Набір маркерів професійних двосторонніх для малювання (60 шт)

набір

1

4

Стрічка малярська 48мм*30м*140 мкм з клейовим шаром жовта

шт

2

5

Клей, стержні силіконові для клейового пістолету 1 кг, 7 мм

шт

32

6

Клейовий пістолет для клейових стержнів GF 100+

шт

10

7

Папір офісний А4 (білий) 80 г/м 2 ,500 аркушів

уп

5

8

Пензлики синтетичні плоскі для декору (номер 12-16)

шт

32

9

Тринога-мольберт для картин і декору з натурального дерева, світла, висота 50 см

шт

32

10

Фоаміран лист (50*50см) кольоровий

шт

67