вул. Шашкевича Маркіяна, буд. 22

(03265)42322

(03265)42376

mail@zlmr.gov.ua

  • foto winter 1
  • castle 2
  • 20230505 125501
  • 20230505 130318
  • 1020230505 150059

В рамках проекту «Я МАЮ ПРАВО!» продовжуємо ознайомлювати з правами громадян. На сьогодні говоримо про те, які права має споживач та як людині їх захистити.

 ПРАВА ЯКІ МАЄ СПОЖИВАЧ, КОЛИ ПРИДБАВАЄ ТОВАР:

  • на належну якість продукції;
  • на належне обслуговування;
  • на безпечність продукції;
  • на відшкодування майнової, моральної шкоди, яка завдана через недоліки придбаного товару;
  • на необхідну доступну, своєчасну та достовірну про товар та його виробника.

ОБОВ`ЯЗКИ ПРОДАВЦЯ:

  • надавати детальну інформацію про товар, термін його придатності, властивості товару, порядок гарантійного обслуговування товару;
  • видавати споживачу розрахунковий документ(встановленої форми), який підтверджує факт купівлі із позначкою про дату продажу та гарантійний документ.

ПРАВО НА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ДО МАГАЗИНУ:

  • якщо товаром не користувались, а початковий вигляд товару збережено, протягом 14 днів після дня купівлі можна подати письмову вимогу про бажання повернути чи обміняти товар разом з розрахунковим документом, який підтверджує факт купівлі товару.

ТОВАРИ, ЯКІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЮ:

  • лікарські препарати;
  • предмети гігієни;
  • парфюмерно-косметичні та ювелірні вироби;
  • тканини, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички;
  • товари для немовлят та дитячі іграшки.

ПРАВА СПОЖИВАЧА ЩОДО ЗАХИСТУ ПРАВ ПРИ ЇХ ПОРУШЕННІ:

  • вимагати у продавця відновлення порушеного права;
  • подати скаргу до відповідного територіального підрозділу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та прав споживачів;
  • звернутись до суду за місцем проживання,заподіяння шкоди чи виконання договору.

ПАМ`ЯТКА: Ваші права-ваша зброя. Знаючи їх, знатимете як відновити порушене право!